Prisma loodab hoida kliente soodsa hinnaga

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prisma.
Prisma. Foto: Toomas Huik

Prisma kommunikatsioonijuhi Kadri Lainase sõnul on veel raske öelda, kas Säästukaardi kadumine Prismadest vähendab ka klientide arvu, kuid suure kaubavaliku ja soodsate hindadega loodetakse kliente siiski hoida.


«Praegu on seda veel raske prognoosida, aga me ise loodame ikkagi seda, et vast ikkagi kliendid käisid meie juures selle pärast, et meil on lai kaubavalik, et meil on hea asukoht, selle pärast, et meil on ruumikad poed ja selle pärast muidugi ka, et meil tegelikult on soodsad hinnad,» rääkis Lainas.

Kui vaadata hinnavõrdlusi, siis need tehakse Lainase sõnul ilma Säästukaardi boonust sisse arvestamata ning seega ei muutu boonussüsteemi kadumisega ka hinnaeelis teiste poodidega võrreldes. «See, millele meie praegu panustame, on hind,» rääkis ta. Lainase sõnul peab Prisma nüüd jälgima hinnataset veelgi täpsemalt, et olla alati kõige soodsam.

Kadri Lainase sõnul jääb Prismas kehtima soomlastele suunatud boonuskaart S-Etukortti, kuna see on kontsernile kuuluv kaart. Kui eestlastele võib see tunduda veidi ebaõiglane, et soomlased saavad kasutada Eesti poodides sooduskaarti, ei välista Lainas, et tulevikus võib siiski mingi kliendikaart meilgi tulla.

«Me päris ei välista seda. Aga kohe praegu kliendikaarti ei tule. Eks me ka siin jälgime, mis siin juhtuma hakkab,» rääkis Lainas.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles