Kaubamaja meelitab kampaaniaostudele kingadega

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Osturalli Tallinna Kaubamajas.
Osturalli Tallinna Kaubamajas. Foto: Marianna Loorents/Õhtuleht
Kolmes Tallinna kaubanduskeskuses algavad homme sooduskampaaniad – Stockmannis Hullud Päevad, Kristiine keskuses Täismaja ja Kaubamajas Osturalli. Viimane meelitab ostudele eelkõige naisi ja peibutuseks on kingad ja kosmeetika.

Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel ütles Tarbija24.ee`le, et seekord on lai valik häid pakkumisi just kingade osas. Lisaks tõi ta välja, et kui mõnel konkurendil on kosmeetikatoodetest kampaaniamüügis peamiselt lõhnad, siis nemad on rohkelt panustanud ka keha-, näo- ja juuste hooldustoodetele.

Seda, et kolmes kaubanduskeskuses üheaegselt toimuvad kampaaniad võiksid külastajate arvu kahandada, Parel ei karda.

«Usun, et praegusel keerulisel ajal jagub sooduskampaaniate ajal ostjaid kõigile kaupmeestele. Hea hinna pakkumiste vastu on huvi tunduvalt suurem kui varem, seetõttu oleme neid ka seekord eriti hoolikalt otsinud ning loodame suurt külastajate arvu,» sõnas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles