Kaubanduskeskustes algab ostuhullus

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Osturalli kampaania Tallinna kaubamajas..
Osturalli kampaania Tallinna kaubamajas.. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Kolmes Tallinna kaubanduskeskuses algavad täna sooduskampaaniad – Stockmannis Hullud Päevad, Kristiine keskuses Täismaja ja kaubamajas Osturalli. Viimane meelitab ostudele eelkõige naisi ning peibutuseks on kingad ja kosmeetika.





Tallinna kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel ütles, et külastajaid ootavad ees ülisoodsad rallipakkumised – spetsiaalselt kampaania jaoks tellitud kaup on tavasortimendist kuni 80 protsenti odavam. Tema sõnul on seekord eriti suur ja hea kingade valik.



Lisaks tõi Parel välja, et kui mõnel konkurendil on kosmeetikatoodetest kampaaniamüügis peamiselt lõhnad, siis nemad on keskendunud ka keha-, näo- ja juuksehooldustoodetele.


Pareli sõnul on osturalli programmis panustatud lahedale laadamelule, traditsiooniliselt avatakse kaubamajade kõrval kevadine välilaat, Tallinnas lisaks veel muusika- ja leiulaat.


Osturalli meelelahutusprogrammi naelaks on nii Tallinnas kui ka Tartus koorilaulukontserdid.



Seda, et kolmes kaubanduskeskuses ühel ajal toimuvad kampaaniad võiksid külastajate arvu kahandada, Parel ei karda. «Usun, et praegusel keerulisel ajal jagub sooduskampaaniate ajal ostjaid kõigile kaupmeestele. Hea hinna pakkumiste vastu on huvi tunduvalt suurem kui varem, seetõttu oleme neid ka seekord eriti hoolikalt otsinud ning loodame suurt külastajate arvu,» sõnas ta.



Stockmanni kaubamaja direktor Marge Türner rääkis, et kui kampaaniad on ühel ajal, siis on linnas liikvel väga palju rahvast, kes käivad vaatamas nii ühe kui ka teise kaupmehe pakkumisi. «Ja ma arvan, et võitja on see, kellel on paremad tooted, paremad hinnad,» sõnas ta.



Samas märkis Türner, et Stockmann pole oma kampaaniaid ajastades kunagi jälginud teiste kaupluste kuupäevi. «Seda, kui palju nemad seda teinud on, ma ei tea,» ütles ta.



Mullusügisestel Hulludel Päevadel ostjate vähesuse üle ei kurdetud. Päevad algasid ostjate pealetungiga, kes kahmasid süled riideid täis ja ummistasid nii proovikabiinid kui ka kassasabad. Eriti menukad olid naiste valmisriided ja osturallile andis hoogu juurde kallite kaubamärkide soodushind.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles