Elektriarveid Eesti Energia kontoris maksta enam ei saa

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elektriarvete tasumine Eesti Energia kontoris.
Elektriarvete tasumine Eesti Energia kontoris. Foto: Toomas Huik

Alates 1. juulil lõpetab Eesti Energia oma teenindusbüroodes sularaha ja kaardimaksete vastuvõtmise. Edaspidi saab sularahas elektriarveid tasuda postkontorites.

Maksete arv energiaettevõtte teenindusbüroodes on aasta-aastalt vähenenud ja täna kasutab seda makseviisi vaid alla 7 protsendi elektriarvete tasujatest, teatas Eesti Energia.

Sularaha ja kaardimaksete teenindamisest loobub Eesti Energia sujuvalt kolme kuu pikkuse üleminekuperioodi möödudes.

Klienditeenindustes teavitatakse sellest iga büroosse tulnud klienti personaalselt ja tutvustatakse talle arveldamise võimalusi pärast 1. juulit.

Eesti Energia klienditeenindajad aitavad klientidel vormistada elektriarve tasumiseks mugava otsekorralduslepingu. Maksevõimaluste muutumisest edastatakse kolme kuu jooksul info ka elektriarvetel.

Eesti Energia planeerib maksete süsteemi ümberkorraldamisega säästa aastas ligi kümme miljonit krooni.

Eesti Energia juhatuse liikme Margus Ringi sõnul on kõige mugavam viis oma elektriarve tasumiseks panga otsekorraldus. «Omades otsekorraldust, toimub elektriarve tasumine automaatselt ning klient ei pea selleks aega kulutama,» ütles Rink.

Neile klientidele, kes eelistavad siiski sularaha- või kaardimakseid, saavad seda teha postkontorites ning koostööleppe kohaselt tasub Eesti Energia alates 1. juulist nende maksete teenustasu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles