Kaubamaja: Osturalli kulgeb paremini, kui karta võis

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hullud Päevad ja Osturalli Tallinnas.
Hullud Päevad ja Osturalli Tallinnas. Foto: Siiri Erala

Tallinna Kaubamaja ASi müügi- ja turundusdirektor Enn Pareli sõnul õnnestus esimesel Osturalli päeval juba esimese tunniga müüa 100 000 krooni eest naiste kingi ja kotte, kuid mulluse kevadega võrreldes on kampaania käive kahe päeva kokkuvõttes 20 protsenti väiksem.


Kingi ostsid naised Pareli sõnul lausa kolm-neli paari korraga. «Täna müüdi kolme tunniga läbi Elizabeth Ardeni meekreem, mida samuti võeti 5-6 purki korraga,» tõi ta veel ühe näite edukalt minevast kaubast.

Ka üldiselt läheb müük hästi, kuid eelmise kevadega võrreldes loomulikult kehvemini. «Eelmisest kevadest oleme kahe esimese päeva kokkuvõttes maas, käibe langus on 20 protsendi ringis. See jääb siiski alla jaekaubandusturu viimase aja langusele, nii et suurtes piirides võib öelda, et on läinud paremini, kui karta võis,» ütles Parel.

Ka Kia autode müük on arvestades viimase aja drastilisi arenguid uute autode müüginumbrites Enn Pareli sõnul hästi läinud. «Praeguseks hetkeks on omaniku leidnud 8 Kia Ceed’i 10-st, nii et ilmselt õnnestub kõik 10 Osturalli-Kiat ära müüa,» märkis ta.

Kuna müügi langus Osturalli ajal on väiksem kui tavapäevadel, võib Pareli sõnul öelda, et inimeste huvi soodsate pakkumiste vastu on suurem.

«Siiski mõjutab üldine tarbimise vähendamine ka müüginumbreid – külastajaid on lihtsalt vähem, kuna nii mõnedki inimesed ei tule enam niisama vaatama, mida pakutakse. On näha, et ostetakse rohkem varem valmis mõeldud konkreetseid tooteid, eriti hea minek on muidugi nendel kaupadel, mis on kajastatud Osturalli kataloogis – «päeva hitid» on esimese paari tunni sees ikka ära müüdud,» tõdes ta.

Kui üks Tarbija24.ee lugeja oli nördinud, et meestele pakuti tavahinnast mitu korda soodsamalt näiteks Desiguali ja teiste põnevate kaubamärkide näidistooteid, kuid naistele oli nii häid pakkumisi tunduvalt vähem, siis Parel ütles, et konkreetselt Desiguali puhul õnnestus saada hea pakkumine just meestekaubale, kuid kindlasti on iga päev midagi head nii meestele kui naistele.

«Pakkumised on sellised, nagu neid õnnestus hankijatelt välja kaubelda,» märkis Parel. «Rõhutan, et kuna Osturalli põhineb spetsiaalsel sisseostul, mitte tavakauba allahindlusel, siis võivad ka kaubamärgi sees mõned tooted olla soodsad ja teised tavalise hinnaga,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles