Striptiisiklubi reklaam parvlaeval tekitas ametnikes küsimusi

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Parvlaev Regula.
Parvlaev Regula. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Tarbijakaitseamet algatas järelevalvemenetluse parvlaeval Regula rippuva striptiisiklubi reklaami kohta, milles on kujutatud lamavas asendis alasti naist, kelle rinnad ja häbe kaetud lilledega.

Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski tõi võrdlusena kevadel tänavatele ilmunud meelelahutusportaali välireklaamid, kus alasti naise keha strateegiline piirkond oli kaetud kellu, kassi ja joogipokaaliga, kirjutab Hiiu Leht. Selle välireklaami suhtes võttis ameti juures tegutsev reklaami nõukoda seisukoha, et need sisaldasid seksuaalse alatooniga kujundit ja sobimatut alastust ning sellised võtted on reklaamiseaduse kohaselt keelatud.

«Reklaam kõrvaldatakse esimesel võimalusel,» ütles Turetski Postimehele. Kes ameti tähelepanu sellele reklaamile juhtis, ei soovinud ta öelda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles