Lugeja küsib: mida teha kui müüja annab tagasi võõramaa raha?

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kassatöötaja. Illustratiivne foto.
Kassatöötaja. Illustratiivne foto. Foto: Mihkel Maripuu

«Külastasin 05.11.12 Lasnamäe Prismat, arve maksin sularahas. Hiljem märkasin, et mulle tagastati 2 euro asemel tundmatu sarnane münt. Järgmine päev infoletis pretensiooni esitades öeldi vastuseks, et oleksin pidanud kohe kontrollima. Tõesti minu viga, et ma ei uuri kassas igat münti, mis tagastatakse,» kirjutab Tarbija24 lugeja, kes sai kassapidajalt tagasi hoopis 10 Tai baati. Kuidas peaks klient sellise juhtumi puhul toimima? Mida teevad kassapidajad, et nende kätte ei satuks kiirustades võõrast valuutat?

Vastab Prisma pressiesindaja Kadri Lainas.

Vabandame väga juhtumi pärast! Kindlasti palume klientidel kassa juures raha kontrollida. Nii nagu ka klient ise välja tõi, oli antud mündi erinevust väga raske märgata. Vabandame igatahes juhtunu pärast ja informeerime ka oma kassapidajaid, et nad teaksid edaspidi hoolikamalt münte jälgida. Oleme tänaseks ka töötajate puhketuppa vastava info juba üles pannud.

Viimati oli meie andmetel taoline vahejuhtum umbes kaks aastat tagasi, vahetult pärast euro tulekut.

Võrdle Tai baati ja kaheeurost.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles