Stockmann jäi Hullude Päevadega rahule

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hullud Päevad ja Osturalli Tallinnas.
Hullud Päevad ja Osturalli Tallinnas. Foto: Siiri Erala

Stockmanni kaubamaja direktor Marge Türneri sõnul läks müük Hullude Päevade raames isegi paremini, kui oodata võis.


«Meie enda ennustused olid võib-olla isegi natukene pessimistlikumad, kui meie tulemus tegelikult tuli. Maja oli väga rahvast täis ja ma arvan, et Stockmann ei saa olla üldse mitte õnnetu oma tulemuste pärast,» rääkis Türner Tarbija24.ee'le.

Tema sõnul võib tulemustega rahule jääda. Numbritest ei saanud Türner praegu rääkida, sest Stockmann on börsiettevõte.

Kampaania käigus populaarsemaks osutunud tooteid ei osanud Türner välja tuua, sest erinevaid tooteid on tema sõnul tuhandeid ja samas on nad tihtipeale väikeste partiidena sisse ostetud. Küll aga tõi ta välja, et väga head müügitulemused olid toidu-, kosmeetika- ja elektroonikaosakonnas.

Kui seekord oli Kaubamaja Osturalli Hullude Päevadega samal ajal, siis Türneri sõnul on kaks korda see olnud ka erineval ajal, kuid erilist vahet müügitulemustes pole märgatud.

«Tallinn on piisavalt pisikene linn ehk klient, kes tuleb Osturallile, tegelikult käib ka meil, ja kes tuleb meile, paljud neist käivad ka Osturallil. Samamoodi oli kolmas kampaania ka Täismaja Kristiine keskuses,» märkis Türner. Võitja on tema sõnul see, kes kliendile rohkem meeldib.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles