Autode rabamiseks seekord Osturallil ei läinud

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hullud Päevad ja Osturalli Tallinnas.
Hullud Päevad ja Osturalli Tallinnas. Foto: Siiri Erala

Tallinna Kaubamaja ASi müügi- ja turundusjuhi Enn Pareli sõnul oli möödunud kolmapäevast pühapäevani kestnud Osturalli käive viiendiku võrra väiksem kui mullu kevadel ning kõik soodushinnaga pakutud Kiadki ei saanud müüdud.


Kui reedel oli kümnest kampaaniaautost kaheksa müüdud, siis kahe auto saatus on Enn Pareli sõnul praegugi veel lahtine.

«Kahest lepingust taganeti kampaania lõpuks, samas on need autod selle hinnaga veel saadaval ja on olemas teiste huvitundnute kontaktid. Seega suure tõenäosusega leiavad ka viimased kaks Osturalli-Kiat endale omaniku,» arvas Parel. Varasematel Osturallidel on õnnestunud erihinnaga pakutavad Kiad juba esimese päeva alguses läbi müüa.

Kogu kampaaniaga võis Pareli sõnul siiski rahule jääda, sest valmis oldi hullemaks. «Sel aastal müüsime kevadisel Osturallil kaupu 39 miljoni krooni eest, mis on 20 protsenti vähem kui eelmisel aastal,» rääkis Parel. Külastajaid oli tema sõnul umbes 15 protsenti vähem kui möödunud aastal, kahe kaubamaja peale kokku 280 000 inimest.

Kõige suurema külastajate arvu ja ka suurima käibe tõi Pareli sõnul kampaania esimene päev, mil Tallinna maja külastas umbes 42 000 ja Tartu maja 26 000 inimest, käibeks tuli aga kokku 10 miljonit krooni.

Kaubamaja müügi- ja turundusjuhi sõnul on majanduskriis tarbijaid tugevalt mõjutanud - väiksemaks on jäänud nii kauplusi külastavate inimeste arv kui ka keskmine ost. «Ostetakse rohkem konkreetseid tooteid, mis kataloogist välja valitud, vähem on koha peal ringi vaatamist ja klassikalises mõttes šoppamist,» rääkis ta.

Suurimad müügihitid olid Pareli sõnul naiste jalatsid ja kotid, Ecco lastesandaalid, Elizabeth Ardeni meekreem, Denblani hambapasta, Althea topid. «Toidumaailmas müüsime hästi kõikvõimalikke gurmeetooteid (Serrano sink, silmud, kalamari jne) ning juustu läks ka kangide kaupa,» rääkis Parel. Kahe esimese päevaga müüdi tema sõnul Tallinna ja Tartu kaubamajas kokku üle tonni juustu.

Küsimusele, kuidas mõjutab Osturallit Hullude Päevadega samal ajal toimumine, vastas Parel, et sellest võidavad tõenäoliselt mõlemad. «Kui eelmisel sügisel Osturalli nädala võrra varem toimus, siis oodatust paremini läks just esimestel päevadel, viie päeva kokkuvõttes aga erilist vahet ei olnud,» märkis ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles