Hotell paigaldab klientide ohjeldamiseks helidetektorid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna majutusasutused ei suuda aastavahetusel kõiki soovijaid teenindada.
Tallinna majutusasutused ei suuda aastavahetusel kõiki soovijaid teenindada. Foto: SCANPIX.

BPremier Inn paigaldab oma 620 Suurbritannias asuva valduse koridoridesse helidetektorid, et lärmakaid kliente ohjeldada ja hotellides vaikust hoida.

Detektorid töötavad samal põhimõttel nagu kiiruskaamerad – need hakkavad tööle, kui kindel müratase on ületatud ja tuletavad lärmakatele klientidele tubades meelde, et nad vaikselt oleksid, vahendas news.com.au.

Hotell pakub ühtlasi raha tagasi neile, kes öösel hästi välja magada ei saanud. Hotell loodab, et helidetektorid aitavad vähendada raha tagasi nõudvate klientide hulka.

Hotelli tegevdirektor Andy Harrisoni sõnul on nad püüdnud rakendada ka teisi innovaatilisi ideid – näiteks andsid nad öösel pidutsemast tulnud klientidele pulgakommid, et nad vaiksemalt oleksid.

Travelodge hotellid aga palkasid mõned aastad tagasi unevalvurid, kes patrullisid koridorides ja kutsusid korrale neid, kes rahu rikkusid.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles