Telset sai loa taas Kanal 2 pilti edastada

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telepilt.
Telepilt. Foto: Elmo Riig / Sakala

Kuigi lepingut pole veel alla kirjutatud, siis jõudsid Telset ja Kanal 2 programmi edastamise tingimustes kokkuleppele ning kaabellevifirmal on taas õigus kanali programmi edastada.

Eelmisel reedel teatas Kanal 2 pressiteate vahendusel, et Telseti kliendid 1. detsembrist enam Kanal 2 programmi ei näe, kuna programmi edastamise eest nõutava tasu suuruses ei jõutud kokkuleppele. Tänaseks on erimeelsused lahendatud.

Telseti tegevjuhi Tiit Kivilaiu sõnul tähendab see kokkulepe ühtlasi 60-sendist hinnatõusu kõigile nende televisioonipakettidele. «Hinnatõusu teate saadame koos detsembri arvetega ja see hakkab kõigi eelduste kohaselt kehtima alates 15. jaanuarist,» rääkis Kivilaid.

Nii Kivilaid kui ka Kanal 2 peadirektor tunnistavad, et nädalavahetusel Telseti kliendid siiski kanali pildita ei jäänud. Telset kanalit välja ei lülitanud.

«Meie ise ei saa tehniliselt midagi välja lülitada, me levime suhteliselt igal pool ja kaabeltelevisioon haldab oma tehnilisi vahendeid ise,» rääkis Oru. «Meie saame öelda, et neil pole sellest kuupäevast õigust ja juhul, kui me nüüd poleks kokkuleppele jõudnud, siis eks me oleks lihtsalt pidanud kohtusse minema vaidlema.»

Kivilaiu sõnul oli Kanal 2 välja saadetud pressiteade survestamismeetod ning jäi tunne, nagu oleks neid tahetud teiste hirmutamiseks maha lasta. Kanal 2 teate peale esitasid mitmed Telseti kliendid ka lepingu lõpetamise palve, kuid Kivilaid loodab, et nüüd, kui kanaliga on kokkulepe saavutatud, jäävad kliendid ikkagi paigale.

Oru hinnangul ei olnud tegemist survestamisega, vaid teavitusega luhta jooksnud läbirääkimistest. «Me kindlasti ei tahtnud midagi välja pressida, aga kui me oleme poolteist kuud läbi rääkinud ja vastuseks tuleb sealt väiteid, et nad ei peagi millegi eest maksma ja ei hakkagi maksma, siis küsimus ei ole mitte pressiteates, vaid me ütlesime, et 1. detsembrist keelame neil oma pildi edastamise ja kindlasti on meie asi sellisel juhul ka nende kliente informeerida, et nad ei näe mingist päevast alates Kanal 2-e,» selgitas Oru.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles