Lugeja küsib: kas saab arve tasumist nõuda, kui pole seda kätte saanud?

Tarbija24
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Kui arved ei jõua õigeaegselt kohale, kas siis võib ikka nende tasumist nõuda, soovib üks lugeja teada.

«Lapse ringitasude maksmisel esitatakse igakuiselt arved, aga raamatupidaja on jätnud pooled arved mingil seletamatul põhjusel saatmata. Kas on õigus nõuda tagantjärgi nende maksete tasumist, kui arvet saanud ei ole? Arved saadetakse nii lapse ema kui isa meiliaadressile, aga kumbki neid kätte saanud ei ole. Meiliaadress on raamatupidaja juures kontrollitud ja osad arved on ju kohale jõudnud aga pooled on mitmete kuude tagant saatmata,» kirjutab lugeja.

Vastab Vello Vallaste firmast Vallaste ja Partnerid.

Saadud teenuse eest tuleb ikka maksta. Teenuse osutaja nõudeõigus aegub kolme aastaga.

Loe lisaks nõuandeid samal teemal või küsi tasuta nõu vastused.ee lehel

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles