Lugeja küsib: miks Prisma kassapidajad ei küsi kliendikaarti?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kassasaba Prismas.
Kassasaba Prismas. Foto: Toomas Huik / Postimees

«Kõikides suuremates toidupoodides (Selver, Stockman, Rimi) küsivad kassapidajad kliendikaarti, aga Prismas seda ei tehta. Miks?» soovis üks lugeja teada.

Vastab Prisma pressiesindaja Kadri Lainas.

Tegelikult peaksid ka Prismades kõik kassapidajad Konto kohta küsima, kuid kuna uus programm on olnud kasutusel veidi üle nädala võib kindlasti tulla ette olukordi, kus seda unustatakse teha. Igatahes täname väga info eest ja tuletame seda veelkord oma kassapidajatele meelde.

Vastuvõtt meie püsikliendiprogrammile on olnud väga positiivne ja meie kõiki ootuseid ületav. Esimese üheksa päevaga on Kontoga liitunuid juba üle 37 000. Kindlasti on meie püsikliendiprogrammis aga neid aspekte, mida saame parandada. Oleksime väga tänulikud, kui kliendid meile oma mõtetest ja ettepanekutest teada annaksid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles