EMT klient: pool tundi järjekorras ja arvet maksta ei saanudki

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Solarise EMT esindus.
Solarise EMT esindus. Foto: Mihkel Maripuu

Lisette seisis paar päeva tagasi arve maksmiseks pool tundi EMT Solarise esinduses järjekorras, kuid siis selgus, et esinduses ta arvet maksta ei saagi.

Pettunud kliendi arvates ei ole see normaalne, et esinduses arvet maksta ei saa, kuna näiteks pensionärid ei pruugi internetile juurdepääsu omada.

EMT avalike suhete juhi Kaja Sepa sõnul ei võetagi suurema koormusega esindustes enam vastu arvetega seotud makseid.

«Vabandame, kui see klientidele ebamugavusi võib põhjustada, kuid kahjuks ei ole suurema koormusega esindustes võimalik arvete vastuvõtmist taastada. Nagu ka antud juhul, kus klient juba praegu pidi pool tundi ootama - kui arvete tasujad veel juures oleksid, oleks ootejärjekord oluliselt pikem,» selgitas Sepp ning lisas, et teenindajate laudadel on ka info, et selles esinduses arvetega seotud makseid vastu ei võeta.

Arveldusega seotud makseid ei võeta vastu Tartu Kaubamaja ja Lõunakeskuse esinduses, Narva esinduses ning Tallinnas Järve Keskuse, Viru Keskuse, Kristiine Keskuse, Rocca al Mare Keskuse, Solarise, Ülemiste Keskuse ja Lasnamäe Centrumi esinduses ning Pärnu Papiniidu esinduses.

Teistes esindustes jätkub arveldusega seotud maksete vastuvõtmine, kuid Sepa sõnul soovitavad nad klientidel kasutada maksete tasumiseks mugavamat otsekorralduse võimalust. «Samuti saab arveldustega seotud makseid tasuda EMT e-teeninduses, internetipangas, pangakontorites, postkontorites, sularaha- ja makseautomaatides,» lisas Sepp.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles