Ettevõtted motiveerivad töötajaid hea sõnaga

Sirje Niitra
, suhetekülgede toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saku õlletehase turundusdirektor Kadri  Ärm annab ettevõtte jõulupeol kaubandusturundusjuhile Jürgen Jalakale üle aasta parima töötaja auhinda.
Saku õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm annab ettevõtte jõulupeol kaubandusturundusjuhile Jürgen Jalakale üle aasta parima töötaja auhinda. Foto: Saku Õlletehas

Ettevõtted motiveerivad töötajaid mitmeti. Nelja Eesti suurettevõtte personalijuhid tutvustavad töötajate motiveerimiseks mõeldud pakette ja uuel aastal ees ootavaid muudatusi.

Eesti Post teatas, et soovib töötajaid väärtustada ja motiveerida läbi tervikliku pakkumise.

EMT lähtub tööandja-poolsete soodustuste tegemisel ja motivatsioonipaketi koostamisel oma personalipoliitikast. Toetatakse inimese tööalase ja isikliku arengu tasakaalu, oluliste sotsiaalsete rollide täitmist ning tööga otseselt seotud vajaduste rahuldamist.

Kalevi töötajate motivatsioonipakett on väga mitmekülgne, paljud selles olevad soodustused on kehtinud aastaid, teine osa on lisandunud üsna hiljuti. Läbi aja on püsima jäänud need soodustused, mis on töötajatele kõige olulisemad.

Saku õlletehase töötajate motivatsioonipakett koosneb mitmest osast, nii rahalisest kui emotsionaalsest poolest.

«Oluline on meeles pidada, et soodustustega ei õnnestu asendada töötasu,» meenutab aga Tallinna Tehnikaülikooli organisatsiooni ja juhtimise professor Milvi Tepp.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles