Vautšeriportaalid jäid pühade ajal kauba väljastamisega hätta

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jõulumöll Cherry.ee pakkide väljastamise poes.
Jõulumöll Cherry.ee pakkide väljastamise poes. Foto: Peeter Langovits

Paljud inimesed, kes otsustasid jõulukingid osta vautšeriportaalide kaudu, ei saanudki õigeks ajaks oma kaupa kätte.

Kuigi vautšeriportaalid töötasid lisatööjõuga, tuli pühade ajal ette ka seda, et ettenähtud ajaks kaupa kätte ei saadudki.

«Seoses pikkade pühadega oli meie koostööpartneri ladu ülekoormatud ning vaatamata sellele, et võtsime kasutusele lisatööjõudu nii Zizu kontoris kui ka Eesti Posti laos, pole osa tellitud kaubast õigel ajal kohale jõudnud,» kirjeldas Zizu esindaja Yana Kapitonova.

Zizu pikendas kõigi detsembrikuu tootepakkumiste kupongide kehtivusaega 11. jaanuarini.

«Postiga tellitud kaubad saadame ka jooksvalt välja ning võime kinnitada, et see protsess ei peatunud isegi pühade ajal,» lubas Kapitonova. «Kui keegi pole kaupa kätte saanud ja pole enam sellest huvitatud, siis tagastame raha ostetud kupongi eest.»

Cherry ärijuht Martin Kõiva sõnul tuli üksikuid kauba hilinemisi tõepoolest ette ning neid põhjustasid erinevad faktorid – pühadeaegne ülekoormus, mille tõttu hilineb SmartPOSTi väljasaatmine, kaupmeeste hilinemine või aeglasem kaupade liikumine pühade tõttu transpordifirmadel.

«Vabandame kõigi ees, kellele seoses hilinemistega ebameeldivusi oleme valmistanud. Oleme pühadeperioodil tohutult õppinud ning edaspidi tuleb selliseid muresid oluliselt vähem ette,» kinnitas Kõiva ning lisas, et hilinenud toote asemel saab ka nende juures valida raha tagastamise.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles