Ebaviisakas Elisa teenindaja ei võtnud klienti jutule
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ruslan pöördus Viru keskuse Elisa esindusse sooviga lõpetada esmaspäeval sõlmitud järelmaksu lepingut, kuid teenindaja ei võtnud teda jutule.
«Minuga suheldi nii ebaviisakalt. Andsin oma ID-kaardi ja ka varem kirjutatud lepingu, kuid ta isegi ei vaadanud seda, vaid ütles, et nemad ei võta vastu varem ostetud asju,» rääkis Ruslan. Enne klienditeenindaja jutule pääsemist ootas Ruslan, kuni too oma Facebooki vestluse lõpetab.
Ruslan ostis alles esmaspäeval Elisast järelmaksuga tahvelarvuti Apple iPad3, kuid otsustas toote siiski tagastada, sest polnud rahul Elisa interneti kiirusega. Seega tahtis ta vahetada ka internetiteenuse pakkujat. Tahvelarvutit polnud aga kordagi kasutatud, pakk oli siiani kiletatud.
«Kahjuks meie teenindaja eksis, sest tarbijakrediidilepingu puhul on kliendil õigus seade meile 14 päeva jooksul tagastada. Vabandame väga kliendi ees! Meil on väga kahju, et nii juhtus,» vabandas Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski Ruslani ees.
Ruslaniga võeti ühendust ja ta saab toote siiski tagastada.