Kevadisel Türgi reisil ootas eestlasi ees tühi hotell ja veeta bassein

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hotelli tühi bassein.
Hotelli tühi bassein. Foto: Erakogu

Seoses praegu pakutavate väga soodsate Türgi reisidega hoiatab eelmisel kevadel «kõik hinnas paketiga» Türgis käinud Meelis, et enne hooaja algust võib kuurortidest eest leida vaid tühjad ruumid.

Meelis käis GoAdventure’i korraldatud puhkusereisil Türgis eelmise aasta aprilli lõpus. «Pakutud kesklinna hotell osutus ikka äärelinnas olevaks,» alustas ta kirjeldust. «Kirjutasime end sisse ja selgus, et oleme hotellis peaaegu üksi – lihtsalt hooaeg ei ole veel alanud ja rahvast vähevõitu.»

Muuhulgas oli bassein küll hotellis olemas, kuid veega täitmata. Kuigi tegemist oli «kõik hinnas paketiga», toitusid nad esimesed paar päeva Eestist kaasa võetud ja kohalikust poest ostetud söögist. «Esimesed kaks päeva olid hotellis söögiks vaid pihv ja riis,» nentis Meelis.

Lisaks polnud lubatud sauna, jõusaalis olid mõned masinad katki, ei olnud poodi ega arsti.

«Tõele au andes, nälga ei jäänud ja hotelli personal oma teenindusega korvas kõik need puudujäägid,» lisas Meelis.

Teema tõstataski Meelis aasta hiljem mitte reisifirmalt millegi välja pressimiseks, vaid inimeste tähelepanu juhtimiseks − praegu on müügil Türgi reisid juba märtsikuuks ja ta tundis, et inimesi võiks hooajaväliste reiside eest hoiatada.

Reisifirma kaebust ei rahuldanud

Reisikorraldaja Go Adventure Läti esindus saatis Meelise esitatud kaebusele vastuse, kus broneeringute osakonna juhataja Aleksejs Kriscuks vastas, et hotell Grand Beauty alustas alles tol hooajal tööd ja ei olnud antud ajavahemikul «lõpuni täidetud».

«Meie Türgi partnerfirma teavitas meid 26.04.2012, et hotelli bassein ja restoran olid lahti ja töötasid ning hotellis oli 20 külalist,» seisis Kriscuksi vastuses.

Vaatamata sellele pakkus Go Adventure kliendile lahkelt 10-protsendilist soodustust Türgi reisile, mis pidi toimuma hiljemalt sama aasta septembri lõpus, reisijaid on kaks ja tuba on kahekohaline. Soodustust sai kasutada vaid Riia kontoris.

Aleksejs Kriscuks ütles Tarbija24-le, et nad saatsid vastavalt kliendi kaebusele 26.04.2012 hotelli kontrollima oma Türgi partneri ning nende sõnul oli kõik toiminud, seega ei saanud Go Adventure ka kliendi kaebust rahuldada.

«Hooaja alguses ja lõpus on teoreetiline võimalus, et mõnes hotellis on vähem külastajaid kui põhihooajal, aga seda ei saa kunagi ette ennustada. See oleneb ka hotelli turundustegevusest, hinnast, avamise ja sulgemise kuupäevadest jne,» selgitas Kriscuks.

Samas täpsustas ta, et kogu hooaja jooksul said nemad vaid kaks kaebust, kus kliendid kaebasid väheste inimeste üle Türgi hotellis.

Go Adventure’i Eesti korporatiiv- ja ärikliendi müügihaldur Ülle Turgan nentis samuti, et põhihooajavälisel ajal võib eriti uute või remondist tulnud hotellide teenustega mõnikord probleeme ette tulla, kuid need juhud on siiski harvad.

Go Adventure’i Eesti jurist Ulvi Moesaar lisas veel, et iga hotellikirjelduse juurde on lisatud täpsustus: «Oluline teada: Hooaja alguses ja lõpus (eriti aprillis-mais ja oktoobris-novembris) võib osa teenuseid mitte toimida. Hooaja ametlik algus ja lõpp kõigub aastati pisut, sest see sõltub eelkõige ilmast.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles