Tarbijakaitse nõustamispunktid jõudsid väikelinnadesse

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitseameti reklaam.
Tarbijakaitseameti reklaam. Foto: Peeter Langovits/Postimees

Eelmise aastal muutis tarbijakaitseamet oma töökorraldust ning nüüd saavad ka Raplas ja Sillamäel kimpus olevad inimesed kodulinnas nõu küsida.

«Kõikides linnades, kus enne muudatust vastuvõtud on toimunud, on see ka täna säilinud. Lisandunud on aga uusi kohti näiteks Rapla, Sillamäe,» rääkis tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski. Ta lisas, et hetkel käivad mitme omavalitsusega läbirääkimised nõustamise laiendamise teemadel

Töökorralduse muutmise eesmärgiks on ühtlustada tarbijate majanduslike huvide kaitset, tõsta järelevalve operatiivsust ning laiendada nõustamisteenuse kättesaadavust. Selle teostamiseks loodi regionaalsed nn järelevalve ja nõustamismeeskonnad. Regioone on neli, Põhja (Tallinn), Kirde (Jõhvi), Lõuna (Tartu) ja Lääne (Pärnu).

Reedel kirjutas Meie Maa, et nõustamisel käinute väike arv pani tarbijakaitseametit vähendama inimeste vastuvõttu Saaremaal ja edaspidi toimub see kaks korda kuus. 2011. aastal käis Saaremaal tarbijakaitse vastuvõtul 84 ja 2012. aastal 99 inimest.

Lisaks kohapealsele nõustamisele on tarbijakaitseametil üle-eestiline nõustamistelefon 6201 707. Samuti on võimalik ametiga kontakteeruda facebook vahendusel või e-posti teel info@tarbijakaitseamet.ee.

Täpse info tarbijakaitseameti nõustamiskeskuste  vastuvõtuaegadest leiab lehelt. Seda tabelit uuendatakse igakuiselt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles