Nutitelefon võib omaniku teadmata arvet suuremaks teha

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Osadel inimestel on raske nutitelefoni käest panna.
Osadel inimestel on raske nutitelefoni käest panna. Foto: Mati Hiis/Õhtuleht

Nutitelefoni ostes tuleb arvestada, et see võib vastu omaniku tahtmist ise internetis ringi kolada ning omanik peab selle eest maksma.

EMT klient Katrin kinnitab, et pole internetiteenust tellinud. «Vahetasin hiljuti paketti ja ütlesin teenindajale eraldi, et ma ei soovi internetiteenust,» rääkis EMT klient Katrin Õhtulehele.  Sellest hoolimata teatas EMT, et Katrin on kasutanud internetti kümne euro eest.

EMTst öeldi talle, et tänapäeva telefonid on tavaliselt interneti kasutamiseks eelseadistatud ning klient peab vastavad seaded ise kustutama.

Naise kinnitusel on ta seda ka teinud, kuid seaded tekivad tagasi. EMT omakorda kinnitab, et firma ei saa võtta vastutust, kui kliendi telefon kustutatud või muudetud seaded taastab ning kasutab teenust mobiilse andmeside vahendusel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles