Tarbijakaitseamet: Estonian Airi puhul peab kaaluma plusse ja miinuseid

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Estonian Airi lennuk Tallinna lennujaamas.
Estonian Airi lennuk Tallinna lennujaamas. Foto: Peeter Langovits / Postimees

Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski hinnangul peab tarbija Estonian Airi pileti ostnuna kaaluma, kas osta sobivat kindlustust või mitte.

Tarbija24 lugeja soovis teada, mis saab tema suveks ostetud Estonian Airi piletitest, kui lennufirma läheb pankrotti. «Kuidas peaksin praegu käituma? Kas peaksin tegema endale kindlustuse, mis kaitseb ka pankroti korral?»

«Mõne kindlustusfirma pakkumistes on tõepoolest olemas ka kindlustus, mis hõlmab pankrotti.  Arvestada tuleb aga sellega, et sellisel juhul on kindlustuse summa ka märksa kõrgem. Siinkohal peab aga iga tarbija kaaluma plusse ja miinuseid ja selget retsepti või soovitust ei ole,» ütles Turetski.

Kui Estonian Air kuulutab välja pankroti, siis tuleb Turetski sõnul olenemata firmast käituda üheselt – määratakse ajutine pankrotihaldur, kes annab teada, kuhu ja millise aja jooksul tuleb nõuded esitada. «Pankroti korral tuleb arvestada, et kiiret raha tagasi saamise võimalust üldjuhul ei ole,» lausus ta ja lisas: «Kui on kindlustus, mis katab ka pankrotijuhtumi, siis tuleb vaadata tingimustest, kuhu ja millise aja jooksul tuleb pöörduda.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles