Piltuudis: A. Le Coqi postitatud reklaam pahandas kliente
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Möödunud reedel lisas A. Le Coq oma suhtlusvõrgustiku Facebooki profiilile reklaami, mille sealt õigepea eemaldas, sest ettevõtte klientidele tundus foto ebakohane.
«Suhteliselt haige mõtlemine, miks peaks niimoodi loomadega tegema,» kommenteeris pilti üks suhtlusvõrgustiku kasutaja.
«Postitus sai üles pandud eesmärgiga pakkuda oma jälgijatele pisut teistsugust ja seega huvipakkuvamat uudist. Oleme ka varem lugejateni toonud erinevaid maailma õlleuudiseid. Tegu ei ole A. Le Coqi uue tootega, vaid Šotimaal kaks aastat tagasi valmistatud maailma kangeima õllega, mida müüdi hinnaga 765 dollarit,» põhjendas A. Le Coqi tootejuht Pilvi Tering.
Ta lisas: «Nii orav kui ka nirk on õnnetult auto ette jäänud isendid, mitte spetsiaalselt selleks tarbeks kasvatatud. Tõsi, ilmselt oleksime võinud selgituse juurde lisada kogu loo. Pildi võtsime oma seinalt maha, sest mitmed meie lugejad pidasid seda siiski ebakohaseks. Vabandame nende ees.»