Üleskutse: anna teada, kuidas poed hindadega manipuleerivad

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Inimesed lasevad end sooduspakkumiste siltidest mõjutada ja valivad just neid tooteid.
Inimesed lasevad end sooduspakkumiste siltidest mõjutada ja valivad just neid tooteid. Foto: SCANPIX

Supermarketid on avalikult välja öelnud, et soodushinnasilt ärgitab inimesi just neid kaupu ostma, isegi kui kõrval on soodsama hinnaga toode. Tarbija24 ootab oma lugejate kogemusi, kuidas poed soodushindadega manipuleerides ostma meelitavad.

Näiteks ühe Postimehe lugeja kogemuse kohaselt maksis Prismas täisteramakaronide pakk 99 senti, kuid pärast hinnagarantii loetellu lisamist kerkis selle hind 1.09.

Teine lugeja aga andis teada, et Selveri kaubamärgiga vanillikohupiim maksis enne hinna fikseerimist 57 senti, pärast seda aga 65 senti.

Millised on teie kogemused? Kas olete tunnetanud, et poekett üritab soodushindadega manipuleerida ja ostma meelitada?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles