SEB kontorites pakutakse paberivaba teenindust

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
SEB pangakontor.
SEB pangakontor. Foto: Erakogu

Tänasest alustab SEB juhtprojektiga, mille raames pakutakse klientidele valitud pangakontorites digitaalset ning paberivaba teenindust.

Paberivabas kontoris allkirjastatakse dokumendid digitaalselt ja salvestatakse kliendi internetipanga digiportaali.

Paberivabas kontoris teenindatakse klienti puutetundliku ekraani abil – loodavad dokumendid allkirjastatakse ID-kaardi või mobiil-ID-ga ja arhiveeritakse kliendi internetipangas asuvasse digiportaali. Kindlasti jääb klientidele võimalus allkirjastada dokumente soovi korral ka paberil, kuid kaugem eesmärk on viia loodavate paberdokumentide hulk miinimumini.

«Oleme välja arvutanud, et täna prindivad meie tellerid ligi 400 000 lehte kuus, mis teeb 160 kasti paberit. Aastas teeb see kokku 24 tonni, mille tootmiseks kulub umbes 650 puud – sellele lisandub omakorda veel energia ja vee kulu. Tegu on eelkõige keskkonda säästva algatusega ja mõttemaailma avardamisega. Keskmiselt säästame nii ühe pangatoiminguga neli lehte paberit,» ütles jaepanganduse ja tehnoloogia valdkonna juht Eerika Vaikmäe-Koit.

SEB pakub paberivaba teenindust täies mahus Tallinna Magistrali kontoris, lisaks on see võimalus olemas ka peakontoris Tornimäel ja Rakvere harukontoris.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles