Rimi: tarbijad eelistavad üha enam kaupluses kohapeal valmistatud pitsasid

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aedviljapitsa.
Aedviljapitsa. Foto: Rimi Eesti Food AS

Rimi müüs eelmisel aastal ligi 300 000 kaupluses kohapeal valmistatud poepitsat. Eelmisel aastal kasvas Rimi pitsade müük enam kui 30 protsenti.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul eelistavad tarbijad üha enam kaupluses kohapeal valmistatud värskeid poepitsasid. «Kõige populaarsem oli eelmisel aastal kanapitsa, mida müüsime ligikaudu 90 000,» lausus ta.

Kui kunagi tähendas poepitsa külmutatud toodet, siis nüüd tähendab see Lilleoja hinnangul jaeketi kokkade poolt kaupluses kohapeal valmistatud värsket pitsarooga.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles