Uuring: Prantsuse kontoritöötajad kulutavad tund aega veebis surfamisele

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kontoritöötaja.
Kontoritöötaja. Foto: Panther Media / Scanpix

Sel nädalal avaldatud uuringus leiti, et Prantsuse kontoritöötajad veedavad ligi tund aega tööpäevast sellele, et surfata internetis oma lemmiksaitidel, nagu Facebook või Youtube.

Tulemustes leiti, et keskmiselt veedab Prantsuse töötaja isiklikel eesmärkidel internetis päevas 57 minutit ehk 59 protsenti internetikasutuse ajast, kirjutab The Local.fr.

Uuringu korraldas firma Olfeo, mis müüb kompaniidele tarkvara, mis võimaldab internetiliikluse filtreerimist ja turvamist. Olfeo ütles, et isiklikel eesmärkidel internetikasutusega põhjustavad töötajad firmadele 13,6-protsendise tööviljakuse languse.

Firma leidis, et tööle saabudes meeldib prantslastele vaadata uudistesaite ja kurssi viia end sotsiaalvõrgustikes toimuvaga. Lõunatundide ajal on nende meelistegevuseks veebis telesaadete episoodide vaatamine, raadiokuulamine või arvutimängude mängimine. Enne kojuminekut kontrollivad prantslased liiklus- ja ilmateateid või löövad aega surnuks meelelahutusportaalides.

Uurimuses, mis tehti 2012. aastal 100 firma 80 000 töötaja hulgas, leiti, et need, kes jäävad büroosse pärast kella seitset õhtul, kasutavad internetti töötamiseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles