Tele2 jättis noored 43 eurost ilma

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2 pood.
Tele2 pood. Foto: Tele2

Tele2 lubadusi uskudes kõnekaardi lepingu vastu vahetanud noored jäid päevapealt ilma võimalusest helistada, ka ei saa nad enam kasutada kõnekaardil olnud 43 eurot.

Seni Tele2 kõnekaarti kasutanud Lijaanale pakkus firma võimalust hakata lepinguliseks kliendiks ning lubati, et seniseid kõnekaarte saab kasutada kuu lõpuni, kirjutab Õhtuleht. Et ta kaasa on ta lepinguliseks kliendiks teinud, sai Virgo teada alles järgmisel päeval, kui ta telefon ootamatult tummaks jäi. Noortel oli kahe kõnekaardi peal arvel 43 eurot, mida nad kasutada ei saa ning Tele2 sõnul ei ole neil ka lootust kompensatsiooni saada, sest summa jääb alla 50 euro. «Eesti Posti kuller pidi ühendust võtma, et lepingud ja uued SIM-kaardid tuua, aga kuidas ta ühendust sai võtta, kui vanad kaardid olid kinni ja uued kaardid kulleri enda käes,» on Virgo nördinud. Lõpuks tuli noortel endil sõita Tele2 esindusse, et endale uued kaardid saada.

Tele2 pressiesindaja Hans Saarvelt tunnistab, et nende teenindaja eksis, kui pani vanad kaardid liiga vara kinni ning jättis küsimata PUK-koodi ning nüüd lubab firma selliste vigade vältimiseks muuta oma töökorraldust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles