Elektrilevi: klient peab ise kaablit korras hoidma

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elektrikilp.
Elektrikilp. Foto: Sille Annuk / Postimees

Elektrilevi kinnitusel ei tühista nad Türisalus elava pensionäri 500-eurost arvet, kuna selle põhjustas vigane kaabel kliendipoolses elektrivõrgus.

Pärast elektrikilbi vahetamist sai Türisalus elav pensionär Liidia Doilova 500-eurose elektriarve, kuna majja jõudva elektri pinge polnud õige ning viga oli elektrikilbist majja viivas maakaablis.

«Antud olukorra põhjustas vigane kaabel kliendipoolses elektrivõrgus, mille korrashoiu eest peab hoolitsema klient ise,» selgitas Elektrilevi pressiesindaja Kaarel Kutti. Tema selgituse kohaselt «lekkis» kliendi kaabli rikke tõttu elekter maapinda. «See tekitas tänase olukorra, kus arvel näidatud energiakogused on kulunud ja kliendile esitati arve vastavalt neile kogustele,» rääkis Kutti.

Elektrilevi sai möödunud aasta augustis kliendilt teate, et arvestikilp on tema hinnangul sellises seisus, et vajab vahetamist, mille peale ettevõte ka kilbi välja vahetas ning kilbi koos arvestiga majast välja liitumispunkti viis. Kutti kinnitusel ongi korrektne, et arvestikilp koos elektriarvestiga asub liitumispunktis.

«Kuna rike oli kliendi elektrivõrgus, mille korrasoleku peab tagama omanik, ja arvel näidatud kogused on kulunud, siis ei ole võimalik arvet tühistada. Teeme kliendiga koostööd, et leida tekkinud olukorrale mõistlik lahendus,» lubas pressiesindaja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles