Lugeja küsib: miks ei saa Prismas puuvilju kassas kaaluda?

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Prisma puuviljavalik.
Prisma puuviljavalik. Foto: Sille Annuk

Tarbija24 lugeja kurdab, et Prismas käies ununeb tal sageli, et puu- ja juurviljad tuleb ise ära kaaluda. Lugeja küsib, miks ei võta Prisma kasutusele süsteemi, kus vilju kaalutakse kassas, nii nagu seda on teinud mitmed teised suurpoed.

«Kui kõikides poodides oleks süsteemid ühte moodi, siis ehk ei häiriks see niivõrd palju, et puuviljad peab Prismas ise kaaluma. Praegu juhtub aga nii, et unustan sageli Prismas viljad kaalumata ja pean seejärel ise kassast kaaluma jooksma või jooksutan müüjat. Mis on selle süsteemi konkurentsieelis, et Prisma sellest loobuda ei taha?» küsib lugeja.

Vastab Prisma pressiesindaja Kadri Lainas.

Põhjuseid, miks palume oma klientidel puu- ja juurviljad ise kaaluda, on kolm. 

1. Kaubavalik. Tänu sellele, et Prisma kliendid kaaluvad oma puu- ja juurviljad ise, saame pakkuda kõige laiemat valikut erinevaid puu- ning juurvilju. Kassas töötaval inimesel oleks välise vaatluse põhjal võimatu vahet teha erinevate kartuli või õunasortidel. Prisma sortimendis on näiteks kaheksa erinevat sorti õunu, viis erinevat sorti pirni, kolm erinevat sorti lahtist kartulit jne. Kaheksal erineval õunasordil ei oleks lihtsalt võimalik kassas vaatluse järgi võimalik vahet teha. Ise kaaludes saab klient kindel olla, et maksab õige toote eest.

2. Prisma usaldab oma kliente. Kui teised ketid põhjendavad kassas kaalumist eelkõige usaldamatusega klientide vastu, siis Prisma usaldab oma kliente. Kui klient kaalub toote ise, saab kaup ka õige etiketi ja klient maksab õige toote eest.

3. Kolmas põhjus on aga kiiremad kassajärjekorrad. Kuna kliendid on puu- ja juurviljad juba ise ära kaalunud ja kassapidajad ei pea nuputama, millise porgandisordiga on tegu, liiguvad ka kassajärjekorrad selle võrra kiiremini.

Kuna inimeste ootused poes pakutava puu- ja juurvilja valiku osas pigem suurenevad, siis eeldame, et tegelikult muudavad ka teised ketid ühel päeval oma puu- ja juurviljade kaalumise süsteemi, kuna kassapidajatel ei ole lihtsalt võimalik kõikidel puu- ja juurvilja sortidele välimuse põhjal vahet teha ja nii võib kauplus küsida kliendilt ekslikult raha vale toote eest.

Oleme puu- ja juurvilja osakonda paigutanud suured roosad sildid, mille eesmärk on juhtida meie klientide tähelepanu puu- ja juurviljade kaalumise vajadusele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles