Kliendil paluti pitsa tagastamisel hammustatud ääred ära lõigata

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pitsaring
Pitsaring Foto: Jaan Heinmaa

Noormees avastas koju jõudes, et oli Rimist kanapitsa asemel saanud hoopis jalapenopitsa. Kauplusega ühendust võttes selgus, et uue pitsa saab ta vaid sellisel juhul, kui vanal pitsal hammustatud ääred ära lõikab ning selle poodi tagasi toob. 

«Esialgu täitsa kena ja abivalmi jutuga neiu tõi üllatuse näole, kui mainis, et mul on võimalus teha pitsale vahetus juhul, kui toon vana tagasi ja lõikan hammustatud ääred ära. Nuta või naera…» kirjutas klient Rimi Facebooki lehel. Ta ei olnud eriliselt vaimustatud mõttest, et peab Rimisse tagasi kõndima, ega ka sellest, et keegi teine sedasama pitsat edasi sööb.

Rimi pressiesindaja Katrin Batsi sõnul andis klienditeenindaja kliendile segast infot. Päris nii need asjad ikka ei käi. «Sarnases situatsioonis oleme alati valmis kliendile tema toote hüvitama, küll aga oleks selleks vaja tõestada, et ta on meie kauplusest selle pitsa ostnud. Seda aga saab ta tõestada näiteks ostutšeki alusel,» selgitas Bats.

«Juhul, kui kliendil pole ka ostutšekki alles, on meil veel mitu võimalust tema ostu tõestada. Teenindaja oleks pidanud seda teadma ning selliselt ka kliendiga olukorra lahendama. Siinkohal palume kliendilt andestust ning loomulikult oleme valmis talle vale pitsa kompenseerima,» lisas Bats. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles