Elisa keeldus netipulka tagasi võtmast puuduva papitüki tõttu

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa.
Elisa. Foto: Kadri Inselberg / Postimees

Elisa klient ei saanud MiNT netipulka mitme nädala jooksul korralikult tööle. Kui ta aga tagastamissooviga esindusse läks, keeldus teenindaja seda puuduoleva papist hoidiku tõttu vastu võtmast.

Kalamaja elanik Mari (nimi muudetud, toimetusele teada) liitus 14. aprillil Elisa MiNT paketiga ning nagu kokku lepitud, sai ta seitsmepäevase perioodi jooksul teenust tasuta proovida.

Prooviperioodi esimestel päevadel jooksutas netipulk tema arvuti korduvalt kinni ega taganud kaugeltki soovitud kiirust. «Helistasin Elisasse ning klienditeenindaja ütles, et viga on minu arvutis, mitte netipulgas,» sõnas Mari.

Neiu soovis kodus tööd teha, kuid selle kiiruse ja levi (kuni kaks pulka) juures ei olnud tal võimalik isegi faile alla laadida. «Läksin esindusse, kõik oli kena, lahke klienditeenindaja pikendas erandkorras prooviaega viie päeva võrra,» rääkis Mari.

Midagi ei muutunud ning 26. aprillil läks ta uuesti esindusse kindla sooviga see tagastada. Selgus, et teenindaja keeldus netipulka vastu võtmast, kuna karbist puudus papist hoidik. «Viskasin selle nii muuseas ära, ma ju lootsin, et saan kenasti netti ja mingisugust jama ei tule,» selgitas Mari. 

«Klienditeenindaja soovitas, et meisterdaksin hoidiku ise valmis, kuid ma ei mäletanud täpselt, milline see oli ning kahtlesin, kas Elisa paneks ikka netipulga sellisel kujul taas müüki,» lausus Mari.

Nii ta kõndiski nõutult tagasi koju. «Kuna ma ei soovi modemit välja osta, siis mul ei jäägi muud üle, kui maksta igakuiselt seadme eest, mida ma normaalselt kasutada ei saa,» kurtis Mari.

Elisa pressiesindaja Marika Raiski sõnul oleks pidanud teenindaja kliendile kohe vastu tulema. «Vabandame kliendi ees, et tal polnud võimalust modemit tagastada,» ütles Raiski, kelle sõnul paluvad nad klientidel tõepoolest tähelepanu pöörata sellele, et prooviajaks võetud netipulga karp oleks tagastades terve. «Karbi sisu saame aga siiski asendada,» märkis Raiski.

Ta vaatas üle ka kliendi mobiilse andmeside kasutamise ajaloo, mille järgi olevat klient netipulga kenasti tööle saanud. «16 päeva jooksul on ta ära kasutanud 20 gigabaiti mobiilse interneti mahtu, seega leviprobleemi seal paista ei ole. Kui klient aga soovib teenuse kasutamise lõpetada, siis tuleme talle vastu ning ta saab netipulga tagastada,» rääkis Raiski.

Elisa võttiski nüüd kliendiga ise ühendust ja pakkus võimalust tagastada netipulk ilma hoidikuta, leides sellele ise vajaliku asenduse.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles