2013. aasta I kvartalis langes Venemaal müüdud alkohoolsetes jookides langes (alkoholi absoluutarvestuses) viina- ja likööritoodete osa esimest korda alla 50 protsendi, moodustades 48,7 protsenti.
Venemaa elanike alkoholieelistustes langes viina osa alla 50 protsendi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nagu teatas täna Venemaa föderaalne statistikaamet Rosstat, müüdi neid kangeid jooke I kvartalis 34,8 miljonit dekaliitrit, mis on 7,8 protsenti vähem kui möödunud aasta I kvartalis, vahendas ERR Uudised Interfaksi.
Samal ajal õlle, mis on traditsiooniliselt venemaalaste peamine alkoholieelistus, osakaal praktiliselt ei muutunud. Selle aasta I kvartalis moodustas see 29,4 protsenti, möödunud aasta samal ajavahemikul aga 29,5 protsenti. I kvartalis müüdi 221.3 dekaliitrit õlut, mis on 2,6 protsenti vähem kui möödunud aasta I kvartalis.