EMT ja politsei infotelefonil ootamise üle kurdetakse kõige rohkem

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbija24 lugejad kurdavad, et teatud ettevõtete infotelefonidel on võimatu jutule pääseda, kuna liin on koguaeg hõivatud.
Tarbija24 lugejad kurdavad, et teatud ettevõtete infotelefonidel on võimatu jutule pääseda, kuna liin on koguaeg hõivatud. Foto: SCANPIX

Tarbija24 lugejad jagasid oma kogemusi, millistel infotelefonidel on pea võimatu jutule pääseda, kuna liin on pidevalt hõivatud. Kõige enam toodi näiteks EMTd ja politseid.

«EMT tehnilise toe number on kõige hullem, sinna võibki helistama jääda. Siinkohal nimetaksin ära ka politsei hädaabinumbri 110, kuna olen seda omal nahal tunda saanud, kuidas politseid ei saa poole tunni jooksul kätte!» teatas lugeja kommentaariumis.

Teine lugeja on proovinud EMTi helistada kaks korda ning pidi mõlemal korral ootama kümme minutit ühendust saamata. «Kui ma aga sõbranna interneti tõttu Elioni helistasin, pakuti tagasihelistamise võimalust ning seda tehti isegi kiiremini kui lubati,» kiitis lugeja.

«Suurim nali on EMT,» nimetas kolmas. «Kümme minutit kliendi mõnitamist muusika saatel on tavaline. Teised ettevõtted helistavad vähemalt tagasi. Kui mingi imenipiga saad ühenduse pärast 10-15 minutit ootamist ja ise palud, siis võib-olla helistatakse tagasi, kuid sellist automaatvastust olen kuulnud ühel korral kahekümnest kõnest. EMT on lootusetu,» kurtis lugeja.

Üks kommenteerija ütles aga EMT kaitseks, et on tehnilise toe numbril alati kiiresti jutule saanud. 

Mitmed lugejad nurisesid, et ei ole mõistliku aja jooksul ühendust saanud ka politseiga. «Mõned aastad tagasi õnnestus mul olla politsei numbril 110 ootejärjekorras 36 (!) minutit. Õnneks ei ajanud mind keegi noaga taga, vaid oli vaja teatada toimunud õigusrikkumisest ühes asutuses,» kirjutas lugeja.

Ka lugeja Eero sai aasta tagasi üllatuse osaliseks, kui avastas, et politseil on olemas selline asi nagu ooterežiim. «Ja vähe sellest, päris mitu minutit oli! Lubamatu!» arvas Eero, kes tahtis toona liiklushuligaanist teatada. Ta leidis, et 110 peaks olema siiski number, kus vastatakse oluliselt kiiremini.

Üks lugeja, kellelt telefon ära varastati ja kes seejärel politseisse helistas, pidi esimene kord ootama umbes kolm minutit, teine kord aga pea kuus minutit.

EMT ja politsei kõrval mainiti ära ka Starman, Tele2 ja Edelaraudtee.

Kuna Tarbija24 lugejad on varem kurtnud, et teatud ettevõtete infotelefonidel on võimatu jutule pääseda, siis palusime jagada oma kogemusi, millistel infotelefonidel saab kõige kiiremini teenindajaga ühendust ja millistel võib ootama jäädagi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles