Lugeja küsib Starmanilt: miks ma pean maksma makulatuuri eest?

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Starmani reklaam.
Starmani reklaam. Foto: Marina Pushkar

Starmani klient Evi on pahane, et kuigi ta maksab eraldi paberarve saamise eest, laekub see tema postkasti alles kuu lõpus. «Miks pean ma sisuliselt makulatuuri eest maksma?» küsis ta pahaselt.

«Starmani arve pandi minu postkasti 30. aprillil ja maksetähtaeg oli samuti 30 aprill,» kurtis Tarbija24 helistanud Evi. Naise sõnul oli ta arve juba paar päeva varem tasunud, sest ei jõudnud selle laekumist ära oodata, sest «eks need arved ole kogu aeg enam-vähem ühesugused».

«Nad võtavad minu käest arve koju saatmise eest raha. Aga miks ma pean maksma sisuliselt makulatuuri eest?» oli ta nördinud. Naise kinnitusel on Starmanil pidevalt probleeme arvete õigeaegse kättetoimetamisega, aga ta arvas, et kui paberarve eest hakatakse tasu võtma, siis ehk laekuvad need õigeaegselt, kuid seda ei ole juhtunud.

Kui naine pöördus ettevõtte poole, siis kinnitati talle, et nemad väljastasid arve juba 15. aprillil ja küsigu ta selgitust postkontorist. «Aga minul ei ole ju Eesti Postiga lepingut, neil on. Minu arusaamist järgi peaksid nemad seda uurima,» sõnas naine.

Starmani  kommunikatsioonispetsialist Kristi Reilandi sõnul saatsid nad päringu postitusteenust osutavale ettevõttele, kust kinnitati, et proua aadressile postitati arve 15. aprillil.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles