Tarbijakaitseamet: Bakker Holland jätkab reklaamidega eksitamist

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Bakker Hollandi reklaamleht.
Bakker Hollandi reklaamleht. Foto: Erakogu

Kaugmüügifirmadega seonduvalt on tarbijad pöördunud tarbijakaitseameti poole aastate jooksul sadu kordi. Viimasel ajal on olnud üsna palju tegemist postimüügiettevõttega Bakker Holland OÜ. 2012. aastal sai ettevõte väärteo korras karistada ning selle aasta alguses tegi amet firmale ettekirjutuse ebaausa kauplemisvõtte kasutamise lõpetamiseks.

Paljud inimesed on ilmselt tuttavad postkasti saabuvate Bakker Hollandi pakkumistega, mis lubavad adressaadile suurt rahalist võitu või uhket kingitust, teatab tarbijakaitseamet. Tegelikkuses saavad nad tarbijakaitseameti kinnitusel soovi korral osaleda mitme riigi tarbijate vahel toimuvas loosis, kus võimalus võita on minimaalne. See teave on aga pakkumisele märgitud väikeses kirjas ning jääb inimesel üsna tihti kahe silma vahele.

Tarbijakaitseameti hinnangul on selline tegevus seadusevastane ning käsitletav ebaausa kauplemisvõttena. Amet on mitmel korral ettevõttega ühendust võtnud ning firma on lubanud oma senist müügitegevust muuta. Samuti on amet avaldanud soovi vaadata enne kampaaniate algust üle ettevõtte kampaaniamaterjalid, kuid hoolimata lubadustest pole Bakker Holland seda võimaldanud.

Tarbijakaitseamet soovitab tarbijatel taolistesse pakkumistesse suhtuda realistlikult ja mitte uskuda sõnumit, et just nemad on saanud suure võidu, sest tõenäoliselt pole nad siiski midagi võitnud. Kui tarbija soovib siiski loosis osaleda, tuleks kindlasti läbi lugeda kõik pakkumisega kaasas olevad materjalid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles