Lugeja küsib: kui eetiline on vautšeriportaalides sekslelude müümine?

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fragment crazydeal kodulehelt.
Fragment crazydeal kodulehelt. Foto: www.crazydeal.ee

«Vaatasin hiljuti oma kümneaastase lapsega CrazyDealist sooduspakkumisi, kui silma riivasid kaks lähestikku olevat pakkumist - üheks neist vibraator, teiseks peenisesuurendaja. Mul oli ausalt öeldes piinlik selliseid asju lapsega koos vaadata ning tekkiski küsimus, kui eetiline ja normaalne see on?» küsis Tarbija24 lugeja.

Vastab tarbijakaitseameti avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski.

Tõepoolest on tegemist nii-öelda tundliku teemaga. Seadus otseselt selliste toodete reklaami ei keela, vaid sätestab, et reklaam ei tohi kujutada isikuid seksuaalobjektina, sisaldada sobimatut alastust ega kasutada seksuaalse alatooniga väljendeid ja kujundeid. Siin võib olla vastuolu, amet vaatab pakkumised üle, ning vajadusel juhime ka ettevõtjate tähelepanu ebakõladele.

Vastab CrazyDeal.

Leiame, et vautšeriportaalid on äriettevõtted ning CrazyDeal lähtub oma tootevalikus tarbijate tagasisidest. Piltlikult öeldes hääletavad tarbijad ostudega ning senine kogemus räägib sekslelude vaieldamatust populaarsusest. Nende toodete müüginumbrid ületavad muude toodete omasid tunduvalt.

Kolmel viimasel korral räägivad daamidele mõeldud vibraatorite müüginumbrid iseenda eest: 136/136 (välja müüdud), 301 (limiidita), 199/200 (välja müüdud). Kuivõrd CrazyDeali klientidest valdav osa moodustavad noored naised, siis plaanime neid üllatada ka edaspidi.

Usume, et CrazyDeali paljude pakkumiste seast on kõigil võimalus leida endale sobiv toode või teenus. Esindatud on nii kodukaubad, mood, vaba aeg, ilu ja tervis ning palju muud huvitavat.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles