Reisijat ehmatas Sebe bussijuhi käitumine

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sebe buss Tallinna bussijaamas.
Sebe buss Tallinna bussijaamas. Foto: Toomas Huik/Postimees

Postimehe lugeja Kalevi väitel käitus Sebe bussijuht äärmiselt ebaviisakalt ja matslikult. Bussifirma avaldab kahetsust tekkinud olukorra pärast ja vabandab kliendi ees.

Kalev sõitis eile õhtul Sebe bussiga Mustveest Tartusse. «See, et buss kümme minutit hilines, on mõistetav. Küll aga jääb arusaamatuks bussijuhi äärmiselt ebaviisakas ja isegi matslik käitumine,» ütles Kalev.

«Kui buss Mustvee jaama jõudis, uksed avas ja reisijad väljunud olid, põrutas bussijuht mulle, et «kao laiali sealt või tule peale, mul pole aega!» Selline käitumine oli isegi üsna ehmatav, kuid kahjuks sellega bussijuhi järsk suhtumine reisijatesse ei lõppenud,» rääkis Kalev.

Ta lisas, et kui buss vaikselt liikuma hakkas, hõikas üks tüdruk, et tema ema on veel poes ja palus ta ära oodata. «Sellepeale käratas bussijuht sõnasõnalt nii: «Ütles ta kellelegi midagi? Mis tal on jooksuaeg või?»

Tüdruku ema jõudis hetk hiljem bussi ning pärast juhi laussõimu istus naine ilusasti kohale ning algas sõit Tartu poole,» kirjeldas Kalev toimunut.

Mehel tekkis küsimus, miks hoiab Sebe bussifirma töötajaid, kes ei oska oma tööst rõõmu tunda ja elavad end reisijate peal välja.

«Avaldame kahetsust  tekkinud olukorra pärast ja vabandame reisija ees ebameeldiva kogemuse tõttu bussireisil,» ütles AS Sebe turundusjuht Marel Kallas, kelle sõnul on hea klienditeenindus Sebe jaoks esmase tähtsusega. Nii korraldab Sebe oma töötajatele ka klienditeeninduskoolitusi.

«Samas saame rõõmustavalt välja tuua, et viimasel ajal tuleb meie bussijuhtide kohta üha rohkem kiitusi, kuid eks nende 400 bussijuhi hulgas leidub ka neid, kes oma paha tuju reisijatele välja näitavad,» tõdes Kallas.

«Bussijuhi töö ei ole kindlasti lihtne, kuid paha tuju reisijatele suunamine pole meil lubatud. Püüame selliseid juhtumeid tulevikus vältida,» lisas Kallas.

Laupäeval helistas Postimehe toimetusse bussijuht ise, kelle sõnul on olukorra selline kirjeldus täiesti vale. «Ütlesin inimesele, kes tahtis suitsu minna tegema, et ärge minge laiali, ma müün piletid ära ja lähen kohe minema. Teisel korral ütlesin poes käijale, et niimoodi ei joosta ära, tuleb enne küsida, kas selleks aega on. Artiklis kirjeldatud väljendeid ma kunagi ei kasuta,» kinnitas bussijuht, kes oli artiklist väga häiritud, sest see solvas teda.

«Sõit oli tõesti pingeline, sest praegu on teedel nii palju ümbersõite, mis võtavad lisaaja, aga samas tahavad kõik reisijad õigeks ajaks kohale jõuda,» põhjendas ta, miks reisijatele pikemaid vahepeatusi lubada ei saanud.

Oma sõnul on ta bussijuhina 25 aastat töötanud ja nende aastate jooksul pole tal kunagi reisijatega konflikte olnud: «Selle eest, kui keegi ei kuule õigesti, ei ole ma muidugi kaitstud.»  Ta avaldas ka kahetsust, et bussifirma polnud enne ajalehele vastamist temaga ühendust võtnud ning olukorra kirjeldust küsinud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles