Eestlased lubavad endale aina enam värsket salatit

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi salatilett.
Rimi salatilett. Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Jaekett Rimi teatab, et nende köögi värske salati müük on möödunud aasta kevadega võrreldes tänavu kasvanud rohkem kui 34 protsenti.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on igal aastal kevade saabumisega märgata muutusi tarbijate eelistustes – populaarseteks muutuvad salatid ning erinevad köögi- ja puuviljad. Nii on ka Rimi köögi värskete salatite müük teinud hüppelise tõusu, populaarsemaks muutuvad ka iseteeninduslikud salatiletid.

Lilleoja sõnul on tarbijate eelistused värskete salatite osas muutunud senisest mitmekesisemaks. Lisaks tavapärasele aed- ja jääsalatile soovivad tarbijad üha enam köögiviljaletist soetada erinevaid uudseid salatisegusid.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles