Kliendid on Hong Kongi Starbucksi peale vihased

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Starbucksi logo.
Starbucksi logo. Foto: Reuters / Scanpix

Kuulsas Hiina Panga tornis asuv Starbucks pakkus oma poe avamisest saadik klientidele kohvi, mille valmistamiseks hangiti vesi kohviku läheduses asuvast tualettruumist.

Avastuse tegi kohalik leht Apple Daily, kus ilmusid pildid määrdunud tualettruumist, mis asus hoone parklas, vahendab news.com.au. Kraan asus paari meetri kaugusel pissuaarist.

Starbucksi Hong Kongi Facebooki seinale on lühikese aja jooksul kirjutanud mitmed Starbucksi peale pahased inimesed. Näiteks küsib James C, kas see on tõesti nii ja kirjutab, et on vapustatud ja tunneb tülgastust.

Starbucksi kõneisiku Wendy Pangi sõnul käisid Starbucksi töötajad vett tualettruumist kogumas vähem kui viis korda päevas. Tualettruum asus poe läheduses ja Pangi kinnitusel oligi see mõeldud vaid selleks otstarbeks.

«Selles konkreetses poes ei ole kraani ja nii me pidimegi vett tooma kõige lähemal asuvast võimalikust kohast,» selgitas Pang, kelle sõnul oli neil korralik filtrisüsteem ning vesi vastas nii kohalikele kui ka Maailma Terviseorganisatsiooni nõuetele. Kohvipood kasutab nüüd destilleeritud vett.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles