Kaval kampaania meelitab rohkem Coca-Colat jooma

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coca Cola uues kuues pudelid.
Coca Cola uues kuues pudelid. Foto: Erakogu.

Suvine «Jaga Coca-Colat» kampaania tõstis 0,5-liitrise Coca-Cola müüki Eestis 35 protsenti.

«Meie suvise kampaania on Eesti tarbijad hästi vastu võtnud,» märkis Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Evelin Ojamets. «Näeme inimeste rõõmu personaalse kampaania üle meile saabuvatest tänukirjadest ja küsimustest, kas ja kus on saadaval minu või sõbra nimega Coca-Cola, samuti nimeliste pudelite sagedasest jagamisest Facebooki lehtedel ning hoolimata meie tihedast täitmisest kiiresti tühjenevatest poeriiulitest,» rääkis Ojamets.

Kuna kampaania kestab suve lõpuni, siis tulemustest lõplikul kujul rääkida on veel vara. Ent esimese kuuga, mai keskpaigast kuni juuni keskpaigani, tõusis 0,5-liitrise Coca-Cola müük Eestis 35 protsenti.

Coca-Cola rahvusvahelises kampaanias leiab pudelitelt hüüdnimed nagu «Sõber», «Musi» ja nii edasi, aga ka Eestis kõige levinumad eesnimed, mis said valitud Eesti statistikaameti andmete järgi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles