Lugeja küsib: kas tööandjale kuuluva mobiiliga saab m-makseid teha?

, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EMT logo
EMT logo Foto: Raigo Pajula

«Viimasel ajal on laialt levinud  võimalus maksta erinevate teenuste eest mobiiliga. Näiteks saab telefoniga osta kontserdipileteid või viimasel ajal isegi rannas jäätist. Mida aga teha siis, kui minu telefoninumber kuulub tööandjale ja ta on selle kasutamisele seadnud piirangud, kuid soovin siiski ka ise kasutada võimalust mobiiliga maksta?» küsib Tarbija24 lugeja.

Vastab EMT teenuste juhtimise divisjoni direktor Lauri Läheb.

Kirjeldatud mure on mobiilikasutajate seas üsna levinud. Seetõttu ongi EMT klientidele vastutulemiseks hakanud pakkuma võimalust eristada enda isiklikuks tarbeks tehtud kulutused tööandjale saadetavast arvest.

Klient peab era-arve saamiseks sõlmima vaid lepingu EMT või Elioni esinduses või EMT e-teeninduses. Seejärel on kliendil võimalus kasutada kõiki EMT poolt pakutavaid m-teenuseid, sealhulgas ka teenuseid, mille tarbimisele tööandja on piiranguid seadnud. Arve teenuste või toodete soetamise eest saab klient igal kuul enda nimele. Näiteks osutub nii võimalikuks mobiiliga parkimistasu maksmine või kas või lotopileti soetamine.

Kõigil senistel Mobiil-ID kasutajatel on era-arve leping juba sõlmitud ning nemad midagi täiendavalt ette võtma ei pea. Tööandjat pole era-arve tellimisest vaja teavitada, kuna leping sõlmitakse eraisiku ja EMT vahel.

Rohkem infot era-arve kohta saab EMT kodulehelt või klienditoelt numbril 123.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles