Tarbijakaitseamet sekkus ETK reklaamiplaani
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärast tarbijakaitseameti pöördumist Eesti Tarbijateühistute Keskühistu (ETK) poole kinnitasid viimased, et avalikustavad salapärase reklaami kogu sõnumi planeeritust varem.
Tarbijakaitseameti pressiesindaja Kadri Pauli sõnul võtsid nad kõnealuse ETK reklaami «Mine p***!» kahetimõistmise põhjusel tellijaga ühendust reklaami avaldamise päeval – välireklaami esmane avalikustamine oli sel esmaspäeval, 22. juulil. «Ametile on kinnitatud, et jätkureklaami järgmine etapp avalikustatakse algselt planeeritust nädal aega varem ehk homme,» kinnitas ta.
Paul selgitas, et tegemist on jätkureklaamiga, millele kehtivad omad reeglid. «Eraldi etappidena avalikustatava reklaami tellija nimi, tema registreerimisel olev või registreeritud Eesti või Euroopa Ühenduse kaubamärk või domeeninimi tuleb reklaamiseaduse järgi esitada 15. päevast reklaami esimese etapi avalikustamisest arvates. Seega selle nõude vastu ei ole praegu eksitud,» sõnas ta.