Lukufirma vedas elanikke ninapidi

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fonolukk.
Fonolukk. Foto: Ants Liigus

Kohtla-Järve Ravi 13a maja elanikud maksid fonoluku paigaldamise eest üle 400 euro, kuid ei saa seda kasutada. Vilja pole kandnud ka nõudmine, et töö teinud firma puudused kõrvaldaks.

«Eks me ole ise süüdi, läksime õnge, et selle firma hinnad on madalamad kui teistel, jäime uskuma lubadusi, et meiega sõlmitakse leping, kuid me ei ole seda näinudki,»  rääkis Põhjarannikule majaelanik Džanna Borskaja. «Firmajuht lubas meile kaks kuud pärast fonoluku paigaldamist lepingu tuua, pärast aga teatas: fonoluku paigaldamise maksekviitung on lepinguga võrdväärne.»

Mõni kuu pärast paigaldamist, tänavu juunis, läks fonolukk rikki. Torust kostub undamist, võimatu on kuulda, kes helistas. «Oleme korduvalt firmasse pöördunud palvega rike kõrvaldada. Meile on kogu aeg lubatud, kuid lubadused täitmata jäetud. Lõpuks öeldi meile: «See on teil äikesest, viige fonolukk kontrolli.» Aga äikest pole ju olnudki…»

Fonoluku paigaldanud OÜ Larton Market esindaja Igor Leonov ütles  Põhjarannikule, et nad ei saa remonti tehtud vaid seetõttu, et elektrik on puhkusel. Kuid seejuures ta märkis: kui fonolukk on rikki läinud äikese tõttu, siis sellisel juhul garantiiparandus ei kehti.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles