Vihane autoomanik autopesulale: tegite mu auto katki, aga vastutust ei võta

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Statoili autopesula.
Statoili autopesula. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Viimsi Statoili teeninduskeskuses autot pesnud Priit avastas, et tema Mercedes-Benzi iluliist on ripakil. Kuigi Statoil oli veendunud, et liist oli rikutud juba varem, otsustati õigus anda lõpuks kliendile.

Pesulast väljudes märkas Priit, et pesu käigus oli parempoolse tagaukse liist umbes 20 sentimeetri ulatuses lahti tulnud, kirjutab Õhtuleht.

Seepeale teenindusjaama pöördunud Priit sai 8. augustil e-kirja Statoili jaemüügi piirkonnajuhilt, kus seisis, et mingit süüd autopesulal liistu kahjustamises ei ole. Statoil on seisukohal, et autopesu ei murra tehniliselt korras autolt iluliiste lahti, vastasel juhul oleks selliseid juhtumeid ka varem esinenud.

Priidu ja Statoili vahel lahvatas sõnasõda, milles anti tuld nii meili kui ka telefoni kaudu. Eile õhtul teatas aga Statoili kommunikatsioonijuht Jaanus Pauts, et pärast seda, kui piirkonnajuht oli veel kord suhelnud nii esinduse kui ka kliendiga ning konsulteeris ekspertidega, otsustati siiski anda õigus Priidule.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles