Prügiauto kündis üles sissesõidutee

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Lugeja pilt

Kliendi väitel kündis Ragn-Sells üles tema sissesõidutee, lõhkus asfalti ning pani prügikasti tagurpidi tagasi. Kuna ettevõttes on suveperioodil tööl palju asendusjuhte ja laadijaid, siis tuleb paratamatult aeg-ajalt sisse suuremaid ja väiksemaid viperusi.

«Olen olnud Ragn-Sellsi klient üle kuue aasta. Siiani on toiminud kõik laitmatult. Minupoolselt pole midagi muudetud, kõik tingimused  on neile samad. 15. augustil tekkis aga olukord, kus sissesõidutee rikuti ära ja prügikast pandi valepidi tagasi. Kuna see juhtus esimest korda, siis sain aru, et uus inimene vms ning võtsin firmaga ühendust,» kirjeldab lugeja Tarbija24 kaebusteraamatus.

Eelkõige häiris teda ettevõtte suhtumine, nimelt saatis ta kohe 15. augustil kirja, kus avaldas soovi, et tema sissesõidutee korda tehtaks. «Pole küll oluline asi, saan hakkama, kuid suhtumist näitab ka prügikast, mis on asetatud kaaneavaga vastu aeda!» lisas ta kirjas viimaks. Ent vastust pidi ta ootama üle nädala, selleks ajaks oli ta juba kolm korda helistanud. Ka vastus ise ei rahuldanud teda - Ragn-Sells’i klienditeenindaja palus antud kaebusega pöörduda kindlustuse poole. Seda aga lugeja teha ei kavatse: «Nende tekitatud, edastagu ise info kindlustusele.»

«Kuna kliendi väitel on meie veok põhjustanud temale kahju, siis situatsiooni lahendamiseks soovitasime tal pöörduda meie kindlustusfirma poole,» kinnitas ASi Ragn-Sells Lõuna regiooni transpordijuht Erik Saar, kelle sõnul on Inges Kindlustus AS-i juhtumist informeeritud ning kliendil on vaja vaid kindlustusele esitada omalt poolt vajalikud dokumendid, kuid jätkuvalt ei ole ta seda teinud.

«Põhjuseks on klient toonud kindlustusfirma mitte kättesaadavuse, tülika asjaajamise vms. Samuti ei ole ta otse pöördunud kindlustusseltsi klienditeeninduse aadressile, vaid jätkuvalt meie klienditeenindusse helistanud ja oma nõudeid esitanud,» rääkis Saar ning lisas: «Kliendile tehti ka 26. augustil ettepanek tuua tühjenduspäeval konteiner mäest alla suurema tänava äärde, et vältida meie 18-tonnise veoki manöövreid tema õues.»

Mis puudutab aga kliendi konteineri teistpidi asetamist, siis tänaseks on Saare kinnitusel Ragn-Sellsi poolt konteiner ringi pööratud temale sobivasse asendisse.

«Nagu kõigis teistes firmades, on ka meil suvepuhkuste periood ning kasutame palju asendusjuhte ja laadijaid. Viimased ei ole meil veel nii vilunud kui põhiolijad, mistõttu tuleb aegajalt sisse ka suuremaid ja väiksemaid viperusi teenindamises, sest teenindusringid ja päevad on asendusmeestel pikemad ja närvilisemad ning kõik ei suju samamoodi kui põhiautojuhtidel,» selgitas Saar. «Sellest tulenevalt ka konteineri kahetsusväärne tagurpidi asetamine. Asendusmehi on täiendavalt instrueeritud.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles