Tihenenud konkurents sunnib Säästumarketit hindu alandama

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rakvere Säästumarket.
Rakvere Säästumarket. Foto: Tairo Lutter / Virumaa Teataja

Alates 2. septembrist muutub Säästumarketite hinnatase senisest soodsamaks ning teiste kaupluste kampaaniatooteid hakatakse pakkuma samade hindadega, et klient ei peaks minema teise poodi mõne odavama toote järele.



Säästumarketeid haldava Rimi Eesti Food turundus-ja kommunikatsioonijuhi


Evelin Mägioja sõnul on hinnamuudatus tingitud üldisest turuolukorrast: kui seni on pakutud igapäevaselt 5 kuni 10 protsenti odavamat hinnataset, siis nüüd on konkurentide kampaaniad muutunud jõulisemaks.

«Sellest tulenevalt asumegi nüüd Säästumarketite hinnaeelise parandamiseks sõna
otseses mõttes teiste kaupluste kampaaniapakkumisi kopeerima, millele
lisaks langetame mitmete toodete tavahindu,» selgitas Mägioja.

Parimate hindade tagamiseks alustab ettevõte laiaulatuslike hinnavõrdlustega. «Oleme ka senini teinud igapäevaselt hinnakontrolle, kuid nüüd haarame võrdlusesse senisest rohkem tooteid ning laiendame võrreldavate kaupluste võrgustikku,» ütles Mägioja.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi sõnul ollakse konkurentidest paremate hindade pakkumisel vajadusel valmis kasumist loobuma, sest Säästumarket on ja peab jääma säästmist võimaldavaks kaupluseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles