Uusi tooteid hakatakse tähistama märgiga «Uus on IN»

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Innovatsiooniaasta

Alates sellest nädalast saavad kõik uute toodete ja teenuste arendajad endale abivahendi Innovatsiooniaasta erimärgi «Uus on IN» näol, mis aitab uudistooteid teistest eristada ning seeläbi nende väljatöötajaid ja arendajaid tunnustada.


Märk on kujundatud üheksas rõõmsavärvilises värvitoonis ning seda saab uudistoodetele kas trükkida või kleepida.

Esimesed uudistooted, millele märk kinnitatakse, on Mayeri Sport Wash pesugeel ja Kadarbiku energiajook Element. Mõlemad tooted on välja arendatud Eestis.

Märk «Uus on IN» on loodud tasuta kasutamiseks kõigile uudistoodete turule toojatele ning see aitab tarbijal selget valikut teha uue ja innovatiivse kasuks.

Innovatsiooniaasta kodulehel on üleval täpne juhend, kuidas märki taodelda ning kasutada. Märgi kasutamise taotluse võib esitada iga organisatsioon, kes soovib oma uut toodet või teenust sellega esile tõsta. Märki võib kasutada toote ja organisatsiooniga seotud turunduskommunikatsioonis, sh veebilehel, pakenditel ja reklaamis.

Toodete uuenduslikkust ja sobivust «Uus on IN» märgile hindab Innovatsiooniaasta projektimeeskond.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles