Olmetehnika veebipood ajas asjad korda

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Caro / Scanpix

Tänavu suve keskpaigani majandustegevuse registreeringuta tegutsenud ning olematut koostööd Swedbankiga reklaaminud veebipood olmetehnika.eu on tarbijakaitseameti kinnitusel kõik puudused tänaseks kõrvaldanud.



Veel eile ütles tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna peaspetsialist Kadri Kauksi, et kodulehel esitatav teave polnud endiselt korrektne.

Näiteks ei olnud ameti järgi korrektne, et 50-protsendiline ettemaks 100-protsendilise asemel oli võimalik vaid pikema tarneaja puhul. Lisaks oli kodulehel mainitud Hansa Liisingu järelmaksuga kaupade eest tasumise võimalust, kuigi Hansa Liisingut enam isegi ei eksisteeri ning lisaks pole Swedbank Technology Broker OÜga koostööd teinud.

Veel ühe puudusena nimetas tarbijakaitseamet seda, et kaupleja andis kodulehel mõista, nagu oleks 14-päevane taganemisõigus, mis kuulub tarbija õiguste hulka, nende poe eripära.

Kuigi tarbijakaitseamet on Technology Broker OÜga suhelnud alates juunikuust ning nimetatud puudused olid eilseks kõrvaldamata, reageeris ettevõte eilsele Tarbija24.ee artiklile kiiresti ning tänaseks on veebipoe kodulehel esitatud teave korrektne.

Ettevõte teatas eile Tarbija24.ee'le, et viide Hansa Liisingule oli tingimuste sisse ununenud hooletuse tõttu ning eksitav info ei olnud tahtlikult esitatud. Samuti oli ettevõtte teates märgitud, et tegijatel juhtub ja vigadest õpitakse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles