Müügimehed helistavad, torumehed saadavad sõnumeid

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Müügimeestele on iseloomulik helistamine ja ka kõikide teiste suhtluskanalite kasutamine.
Müügimeestele on iseloomulik helistamine ja ka kõikide teiste suhtluskanalite kasutamine. Foto: Caro / Scanpix

Taanlaste tehtud värskest uuringust selgus, et amet mängib oma osa selles, milliseid suhtlusvahendeid inimene eelistab. Näiteks on müügimeestele iseloomulik helistamine, torumeestele aga SMSide saatmine.

Tegelikult kuulub müügimees ühte gruppi ajakirjanike, reklaamimüüjate ja IT-meestega ehk inimestega, kes ei põlga ära ühtegi suhtlusvahendit. Neile on iseloomulik nii SMSide ja e-kirjade saatmine kui ka pidevad telefonikõned, vahendas Avisen.dk

Taani kaubandus- ja ettevõtlusagentuuri töökeskkonna juht Rikke Ørum kommenteeris, et müügimehe töös on otsustav tema võime inimestega kontakti saada ja seepärast lähevad kasutusse kõik vahendid.

Juhtivatel kohtadel töötajad kasutavad enamjaolt e-posti ja hoiduvad SMSide saatmisest.

«Juhtidel tuleb tihti edastada sõnumeid, mis ei sobi sõnumisse. See võib olla näiteks tagasiside töölisele pärast ülesande täitmist või sellisest koosolekust informeerimine, kus tuleb kõne alla töötaja panus. Üks e-kiri või vestlus on sarnaste teadete edastamiseks parem,» ütles Ørum.

SMSid on omal kohal aga praktiliste teadete edastamisel, näiteks töömeeste ja põetajate töös.

«Torumees või tervishoiutöötaja istub harva kontoris arvuti taga. On üsna ilmne, et nad saadavad seetõttu vähe e-kirju. Samas on neil tihti tarvis edastada lühikesi sõnumeid, näiteks teatada kohtumisele hilinemisest,» selgitas Ørum.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles