Eesti Post toob kataloogikauba koju kätte

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Caro / Scanpix

Eesti Post hakkas postimüügifirmade klientidele pakkuma uut teenust, kus tellitud kaup tuuakse otse koju või kontorisse ja seda soodsama hinnaga kui postkontorisse toimetamisel.


Kui postimüügipaki postkontorisse tellimine maksab sõltuvalt kataloogist ligikaudu 79 krooni, siis kuni selle aasta lõpuni on paki kojutoimetamise maksumus vaid 55 krooni ning jääb ka edaspidi postkontorisse toimetamisest soodsamaks, teatas Eesti Post.

Teenus laieneb postimüügifirmade Anttila, Bonprix, Halens, Hansapost, Otto, Quelle ja Select klientidele. Endiselt saab postimüügipakki tellida ka postkontorisse.

Paki saabumisel helistatakse selle saajale ja lepitakse kokku sobiv aeg saadetise kojuviimiseks. Selleks tuleb tellimuse vormistamisel lisada oma kontakttelefoni number.

Uudisena on Eesti Post loonud ka võimaluse koduuksel pangakaardiga tasuda. Hetkel on see võimalus Tallinnas, Tartus, Narvas, Rakveres, Pärnus, Jõhvis, Paides ja Võrus ning kaardimakse piirkonnad laienevad pidevalt.

Hansaposti juhataja Mait Vooder märkis, et maapiirkonnas elavatele klientidele on see hea ja mugav võimalus. «Meie kataloogist tellijad elavad sageli väljaspool linnasid ning kauba kojutoimetamine on kindlasti suur argument,» lisas ta.
  
Eesti Posti vahendusel jõuab klientideni aastas ligikaudu 1,5 miljonit postimüügipakki.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles